Tuesday 21 November 2017

Phil Forex Trading


Her på Handelsstrategier nekter jeg å snakke med noen om å tro at dette er en enkel karriere, og at med bare 5 minutter per dag kan du tjene en formue. Men med hjelp og veiledning fra meg selv og andre forhandlere på dette nettstedet kan du utvikle deg selv inn i en svært vellykket handelsmann. Det er mitt oppdrag å gi deg informasjon og handelsstrategier og mental evne du trenger for å gjøre bedre, velinformerte handelsbeslutninger som maksimerer forretningspotensialet ditt. Selv om jeg er forutinntatt, er nettstedet utmerket jeg er sikker på at du vil finne mange edelstener både på hovedstedet og gjennom forumene. Hvis du finner det ikke for deg så setter jeg meg også pris på det, siden du trenger å finne en strategi som er behagelig for deg. Du finner forhåpentligvis en utmerket ressurs for din læring og handel utdanning, og det jeg anser mest viktig av alt er at en så liten gebyrbevis holder nettstedet klart av spoilere som synes å ødelegge de fleste gratis nettsteder og forum. Jeg prøver å gi en god Trygt miljø for handelsmenn, og jeg ønsker virkelig at du finner det du leter etter her. Philip Newton Review besøk site. Phil er en toppblokker. Jeg meldte meg på gratis info på nettstedet for et par år siden, men ble avskrevet av kortere tidsrammer. Ut av nysgjerrighet, logg jeg meg inn nylig og leser på nytt Materialer Phil handler om en ny strategi som passer inn i arbeidsdagen min, så jeg leser gjennom. Som vanlig var de frie materialene på stedet gode, men jeg trengte å se dem sette i bruk, så meldte meg på trading room. Phil setter ut en daglig handel plan og går gjennom diagrammer med hensyn til strategien Hvis du har noen spørsmål, blir de besvart der og da, eller i handelsrommet i løpet av dagen, eller ved Skype. På den daglige løp gjennom, hvis du har et spørsmål , Phil kan kaste spørsmålet tilbake til deg slik at du kan tenke på diagrammet ved å bruke Phils strategi - du lærer deg selv. Det er også en god gruppe handelsmenn i rommet som hjelper hverandre. For å dra nytte av handelsrommet , du må kunne logge inn i London timer, men siden er verdt et besøk hvis du ikke kan anbefale denne tjenesten nok - absolutt snu min handel rundt. Jeg hadde en liten situasjon med Phil, siden jeg bor i Toronto, jeg kontaktet ham og spurte om rommet vil være noen fordel for meg, sa han mest sannsynlig nei, men han sa at han vil gjøre en rask omgang når rommet starter den amerikanske økten jeg betalte 280 for 3 måneder jeg må si at det er god pris men jeg er ikke på rommet for hele dagen london Copyright Alle rettigheter reservert Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter reservert under amerikansk og internasjonal lov. Nicks Forex Blog. I dagens analyse ser jeg et sterkt oppsett som danner på USDCAD daglig diagram AUDUSD ser også ut til å ha et oppsett som dannes hver dag, men ikke så sterkt. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. Ingen oppsett sett i dag, men jeg diskuterer sist uker mislyktes oppsett, og exp Låne å miste streker i Forex Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dagens analyse analyserer jeg videre om AUDNZD-handelen som utløste i går kveld, den pågående GBPUSD-handel, og et potensielt kommende USDCAD-oppsett. USDCAD-oppsettet ser veldig bra ut, så vær nøye med det. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dag s analyse vi ser flere oppsett av varierende styrker AUDNZD viser et sterkt kort oppsett som ennå ikke har utløst jeg har lagt inn oppføringen min og stopper i analysen GBPUSD har et risikofylt langt oppsett, men ligger for tiden på sterk støtte Til slutt, EURUSD og GBPJPY begge har svakere oppsett, men det er fortsatt verdt å holde øye med dem. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dagens analyse analyserer jeg potensia Jeg oppsett på de fleste NZD-parene NZDCAD, NZDUSD og NZDJPY viser alle potensielle lange handler Mens EURNZD viser en potensiell kort, nærmer AUDNZD sterk motstand der det kan oppstå en kort reversering. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan få varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dag diskuterer jeg gårdhørene som ikke klarte EURGBP-korthandel, og jeg ser noen sterk støtte og motstand på EURAUD, USDJPY og USDCAD. Disse områdene kan føre til gode reverseringer på mandag. Sjekk ut videoen. for full analyse Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dag er prisen nærmer seg noen svært sterke støtte - og motstandsområder. Jeg ser på 1 6240 på GBPAUD for en kort reversering De 114 60 på USDJPY for en kort reversering og 0 7060 på NZDUSD for en lang reversering Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen slik at du kan bli varslet så snart videoen går l Ive Abonner på YouTube. I dag har vi flere sterke oppsett. Både EURJPY og CHFJPY er svært korrelerte og viser et tilsvarende sterkt kort oppsett på 12-timers diagrammet. Ikke bare er dette sittende motstand, det rammer også en sterk trendlinje. USDCAD-oppsettet også ser veldig bra ut, men vær så oppmerksom på at CAD-renteutlysningen er ute i dag, og det kan påvirke dette oppsettet. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dag s analyse har vi et oppsett på AUD NZD forming. Motstandsområdet som det for øyeblikket er satt på, har en historie om å være sterk og pålitelig, så hold øye med denne handel og sørg for å sette prisalarm hvis du trenger å Don Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. Vi har et flott utseendeoppdateringsoppsett som har dannet seg på NZDUSD. Dette oppsettet ligger svært nær utløsing, så chec k det raskt ut Jeg forklarer oppføringen min, stopper og målrettet mot slutten av analysevideoen Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dag har vi to potensielle oppsett en USDCHF kort forming på 12 timer og en EURUSD lang forming på det daglige Se analysen for en detaljert sammenbrudd Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen slik at du kan bli varslet så snart videoen går live Abonner på YouTube. Det er et langt reverseringsoppsett som dannes på EURCAD. Oppsettet er ikke bra, men det er verdt å holde øye med EURUSD sitter på toppen av et sterkt støtteområde, men vi har ennå ikke sett indecision form etter siste nedslag. Jeg mistenker at vi vil se det snart, så se 1 0570 tett for en bullish reversering. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan få beskjed så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dag har jeg revidert den potensielle AUDCAD-handelen som ble oppdaget yest erday Dessverre kom jeg over ingen oppsett på dagens diagrammer Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen slik at du kan bli varslet så snart videoen går live Abonner på YouTube. I dagens analyse ser jeg tre par som viser sterke, lovende tegn på oppsett, så sørg for å holde øye med GBPUSD, AUDCAD og CADJPY Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dagens analyse ser jeg en potensiell AUDCAD lang handel Vi har hatt en rekke oppsett utløser over natten som analyseres i videoen, så vær sikker på å se etter eventuelle handler du måtte ha skrevet. Dette gir oss imidlertid bare noen få nye oppsett for i dag Don ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dagens analyse finner jeg to mulige oppsett, en NZD USD kort og en CAD JPY kort. CAD JPY kort ser ganske ut bra, og jeg kan bytte den på 1 2 timers graf NZD USD kort dannes daglig, så den tidligste det vil utløse er etter 22 00 GMT Denne analysevideoen var ødelagt, og jeg var bare i stand til å gjenopprette halvparten. Den gode nyheten er at halvdelen som gikk tapt, var ganske kjedelig, og jeg gjorde det ikke se noen oppsett, slik at du ikke mister mye. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. Jeg skjønte at du virkelig kan minimere risikoen i handel. For å gjøre det , vil du åpne posisjonen din på valutapar som er korrelert Hvis jeg ønsker å åpne en posisjon på EURUSD, kan du innse etter en stund at du kanskje har feil, en holdning som alltid er god å ha. Når du sa det, kan du vil se på korrelasjonstabellen nedenfor. Som i september 2011. Hvis du vil styre risiko for EURUSD-handelen. Du vil kanskje åpne en posisjon på AUDUSD og andre korrelerte par. Hede og administrere Risk. Lets si at du går KORT EURUSD til Sikre at risikoen du trenger å gå. LANG AUDUSD. L ONG EURGBP. LONG GBPUSD. SHORT USDCAD. SHORT USDJPY. SHORT AUDUSD. SHORT EURGBP. SHORT GBPUSD. LONG USDCAD. LONG USDJPY. Doing denne strategien kan gi deg mindre risiko fordi en gang euroUSD kan gå nedtrenden annen valuta kan gå opptrend og dermed minimere risikoen Men det minimerer også belønningen Hvis du vil være en daredevil og forsterker fortjenesten din, kan du bruke den nedenfor. Doble risikobeløpet. Din posisjon KORT EURUSD for å doble risikoen du trenger å gå. SHORT AUDUSD. SHORT EURGBP. KORT GBPUSD. LONG USDCAD. LONG USDJPY. LONG AUDUSD. LONG EURGBP. LONG GBPUSD. SHORT USDCAD. SHORT USDJPY. Kjenne hvilken valuta som er knyttet til hverandre gir deg fordelen av å spille kortene dine godt hvis du ikke er sikker. Når du tenker om forex trading og diagrammer, det som kommer til å tenke er at hva slags tid diagrammer du er i prinsippene er fortsatt det samme. En 1-minutters diagram vil være den samme som det daglige diagrammet. Hva jeg fant ut i forrige uke mens jeg prøver å handle intradag diagrammet er at det ikke alltid er tilfellet. Jeg har suksess i handel fullt på daglige diagrammer og jeg elsker friheten det bringer fordi noen ganger må jeg ikke handle hver dag, og jeg kommer til å gjøre noe annet. Mens jeg venter på neste lysestake, vil det ta en annen dag. Det er derfor da jeg prøvde å handle på mindre tidsrammer Jeg har aldri noen fortjeneste. Jeg vet ikke. Kanskje det er bare jeg. Jeg følger fortsatt mine regler, men det faktum at intradaghandel er et helt nytt dyr enn de andre diagrammene jeg skjønner at hvis jeg virkelig vil lykkes i dette jeg trenger å mestre ett diagram om gangen. Mange bøker som hevder at deres metode er flott på noen diagrammer, vet jeg ikke. Kanskje bare min strategi er ikke så bra. Derfor kjøpte jeg noen bøker for lesing. Jeg vil legge inn noen av de tingene jeg lærte og testet når jeg var ferdig med å lese boken. Dra nytte av EUROSON-gjeldskrisen. Vet du hva som gjør flotte profesjonelle pokerspillere Dens deres pengestyring Grunnen til at det er få flotte pokerspillere og mange mennesker bare gambling ved hjelp av hell er fordi stor poker spillerne vet hvordan de skal bruke pengene management. They vet sannsynlighetene for hvert kort de er utdelt de ikke prøver å presse lykken selv med et dårlig kort håper at deres konkurranse er verre i forex trading prøve å få vente på riktig øyeblikk for å åpne posisjon i stedet for å prøve lykken, bare fordi du vil åpne en posisjon. Fallet til de fleste forexhandlere er at de pleier å over handel. De ønsker å åpne en posisjon bare for å åpne posisjon. Dette er skadelig for en god handelsstrategi , uansett hva strategien er. Lønnsadministrasjon, tror jeg, er den beste delen og gjør det meste ut av en forex tradingstrategi. Systemer for inngang og utgang som fibonacci, teknisk analyse og hva er ikke den lille delen. En pokerspiller gjør det samme , for å overleve bordet, må han styre pengene hvis det kommer en tid når han lider konsistente tap. Handel er den samme måten, du må overleve konsekvente tap til neste store trend kommer hvor du kan få tilbake deg dine tap og så noen. I disse dager gikk jeg tapt litt denne uken på grunn av noen positive nyheter om euroområdet og nyheter om USD og alle gode nyheter jeg var kort på EUR USD, og ​​det slo meg med tap, men jeg er fortsatt i dette spillet Og vil sannsynligvis i lang tid Denne uken har vært så emosjonell for meg Ikke fordi jeg mistet og jeg er ned følelsesmessig, men fordi jeg aldri har følt meg så bestemt som det føles som en brennende lidenskap inni. Dette er akkurat det samme følelsen av at jeg følte før det var en brennende lidenskap for å endre For å få de tingene jeg vil ha, og å gjøre alt som trengs for å få det. Å se ting jeg vil ha og vet at det er ingen sjanse til å få det til jeg endrer meg selv, holdninger mine eller vaner gjør meg sint på en god måte Gjør meg ber om forandring Gjør meg risiko Gjør meg leve livet. Jeg vet at du sannsynligvis ikke forstår hva jeg snakker akkurat nå Men for de av dere som har gjort noe i deres liv på en rulle av en terning og risikere alt bare for det ene øyeblikket, jeg kjenner deg un det er en god følelse å risikere noe og bli belønnet. Det er en god følelse å forfølge noe, uansett hvor umulig det kan virke, og bare nyt reisen. For på dette punktet lever jeg livet. Enkelt sagt, jeg tror jeg har funnet min hensikt og ekte mål for de neste 10 årene Og jeg takker Forex Trading for å få meg til å realisere alt det. Jeg så dette markedet på AUD USD-par og gjorde en kort oppføring. Jeg tror det vil gå ned på grunn av momentumet i kjøpetrykket har Nå har jeg nok ikke klart at jeg ikke har noe å sikkerhetskopiere denne handelen, men instinkt jeg kan skru opp dette, men i det minste det er listet her, og jeg kan fortsatt gå tilbake med alle forexhandler jeg laget. Oppdatere 10. februar kl. 30.00. Kanskje det er derfor vi burde ikke sette følelser når vi handler. Min handel er nå på -23 7 pips. Jeg kan fortsatt se at det går ned nå. Kan også være i handelen. Som jeg handler inn i 2013 skjønte jeg at min forex trading er Sakte å bli et mer modent system Som jeg møter andre handelsmenn i forumet og som jeg handel til mitt 4. år, mitt system, fra en go-in-go-out-fast handel til en mer myk, men lønnsom og trygg måte, kan åpne en handel og se på den neste uke, slags handel. Dette synes jeg er bedre enn å lide stresset av dagens handel Men som jeg skjønner dette, kan jeg også legge inn mindre og mindre fordi handel har ingenting å være begeistret for når jeg søker etter lengre handler, reiser og søker etter meningen med livet og jeg vil ikke gå bak utallige nybegynnere som fortsatt snubler i mørket. Jeg har tenkt på en medlemsklubb der jeg kan lære dem en på en eller en signaltjeneste som jeg kunne kontakte deg, bør jeg få en handel åpnet og lukket Min analyse og mening og av kurs åpen spørsmål om hvordan jeg handler og min indikator, ichimoku Selvfølgelig vil jeg ikke lades, men jeg tror det ikke ville være mulig da jeg ville ansette folk til å utvikle et slikt system, og jeg vil ikke være i rød sone siden jeg ikke vil bruke pengene til handel for dette hue tror dere en signal tjeneste eller en medlemsklubb eller begge deler og hvor mye er du villig til å betale komfortabelt å betale. PS tror 99 er motorvei ran. siste uke har vært god forex trading ikke så bra på lokale markeder og aksjemarkedet skjønt men Det er en annen historie. Typen av praktisert tålmodighet, ikke bare i handel, men generelt også. Du ser i forrige uke, dette nettstedet ble hacket. Og jeg trodde det var en god mulighet til å teste tålmodighet som jeg aldri panikket og bare roet meg at alt er greit Nå ser jeg tilbake på det, det føltes ganske bra fredag, jeg fikk en sjanse til å inngå en handel som jeg trodde var en god tid, det var i GBPJPY og USDJPY, og jeg vil se på dem i dag. Det er en god kjøpsmulighet. Det ser ut til at trenden har endte for GBPJPY, men vær ikke så sikker Selv om det ikke er slutten på trenden, er det fortsatt en liten risiko å ta med store fordeler. Vi bør forvente at prisen går opp til 50 fib entrancement Hvis den ikke bryter høye på torsdag, kan vi ringe denne handelen inn gyldig Likevel, jeg er i denne handelen og risikobeløpet er bra, så jeg holder fast med det. Ukentlig er på en downtrend, og månedlig har nettopp nå en støtte. Denne uken vil være avgjørende for å avslutte denne måneds pris. allerede rammet rockbunn Så jeg tar LANG handler fra nå av Husk å bruke stopptap, slik at du kan redusere risikoen. Gjør for 2011 25 000 Netto fortjeneste i 1 Måned. Jeg vil heve stekene Mitt mål fra september 2011 til september 2012 vil være å tjene 25.000 nettoresultat i 1 måned JA En million pesos en MÅNED jeg liker å skyte for månen Ved å slå det ned betyr jeg at jeg skal tjene minst 833 per dag. Hvordan nå målet. Studer mer om pengeforvaltning. Risk mer og vær defensiv . Alltid tenk at jeg kan ha feil i en gitt handel. Gjør meg tenk defensivt i stedet for støtende, og ta unødvendige farer. Ta mer risiko på vellykkede handler og reduser risikoen for feil handler. Tenk alltid på utgangen mer enn oppføringen. Lønnsforvaltning, psykologi og avslutte strategi Målet for 2010 DONE D 5.000 fortjeneste per måned i forex trading. Jeg har allerede et handelsmål. Men bare for å gjøre det offisielt, skal jeg skrive det på denne journalen, så jeg kan komme tilbake senere og se fremgangen min. I år 2010 er mitt mål å nå 5000 per måned i fortjeneste i forex trading. By slutten av 2010 bør jeg tjene minst 5000 per måned Breaking det ned til dager 5.000 20 250 Det er 250 per dag. Hvordan nå målet. Jeg vil være tålmodig. Kun handle på lengre diagrammer Daglig Ukentlig Jeg har hatt veldig dårlig erfaring med dagshandel, men har stor suksess med daglig og ukentlig, så jeg vil holde fast med daglig og ukentlig for nå, til jeg er kjent med dagshandel på demo-konto. Følg trenden. Følg min system. Remind meg selv å avstå fra overtrading. My ultimate mål er å tjene min første million dollar med forex Men det vil ta en stund jeg vet Bare å holde et mer nåbart mål for nå basert på min erfaring. UPDATE fra 1. september 2011 jeg har nådd målet mitt på 5.000 nettoresultat på en måned. Det har vært en lo ng reise og jeg var sen i ca 1 år å oppnå dette målet Men det har vært et veldig godt eventyr og mye læringskurve Først trodde jeg at det var umulig og nå kan jeg gå videre til større ting Større betyr større fortjeneste. AUD CAD Daily Figur. Et lærebokstikkmønster oppdaget på AUD CAD En perfekt mulighet ville være å vente på neste stearinlys hvis det er et stearinlys så det er et gyldig signal. Hvis ikke, så kan den falske alarmen Risikostyrerne komme inn på dette paret nå på den lange siden Jeg har aldri sett et stearinlyspinne mønster så lett som en dag som denne. Folk som er nye til forex-handel eller folk som ønsker å handle i forexmarkedet, forblir alltid meg. Du kjenner de typiske personene som har 9 timers jobb Mandag til Fredag ​​og tror at de selv kan opprettholde seg med jobben sin og bli millionær i forex trading. Det er ingenting galt med dette tankegangen og mange har begynt med dette. Men å tenke dypere, hvis du skal dele tiden din med forex trad Ing og din dagjobb gjør det ikke bare et halvt anstrengende arbeid for å begynne med. Du er halvparten av jobben din og halvparten av din handel. Så du får ingenting gjort i det hele tatt Jeg m ikke si at du bør slutte jobben din til å gjøre forex Det jeg prøver å innpode til nye forexhandlere er det åpne sinnet og de reelle forventningene i forex trading. Hvis du deler din tid, sjonglerhandel og arbeid, vil du oppnå selvforsyning i forex trading mer enn noen få titalls år. Aldri undervurdere forex og si at jeg kan gjøre denne deltiden og kanskje en dag, jeg vil være rik C mon man, du konkurrerer mot de mest konkurransedyktige handelsmenn i verden som gjør denne jobben for fulltid, med millioner av penger avhengig av dem Og for å tro at du vil være rik med halv rumpa, er det som å prøve å gå til månen med en sykkel. Hvis du vil lykkes i forex trading, bør du være konkurransedyktig, ha fokus og aldri undervurdere markedet. Du kan gjøre en del tid jobber deltid handel alt du wan t, men ingenting kommer ut noe godt om å være en wishy washy sønn av en pistol. Post navigasjon. Populære innlegg. Forex meglere XE Markets - Forex Broker Review XE Markets Trade ikke 73 kommentarer. Om Forex Filippinene ble født da en ung bedriftseier 39 comments. My Forex Trading Mål for 2011 25.000 Netto fortjeneste i 1 måned Jeg vil ra 25 kommentarer. How å Trade Forex Velkommen til Hvordan Trade Forex Course På denne siden får du 19 kommentarer. Forex Trading Strategy Forfatteren, er en rebell og en total rump til autoritet 15 kommentarer. Hvorfor alle bør Trad Jeg tar tid for forex trading som jeg legger merke til jeg har 13 kommentarer. Forex 101 Forex Grunnleggende - Så jeg begynte endelig å gjøre et innlegg om grunnleggende om 13 kommentarermunity for Traders II m å skape et fellesskap for handelsmenn og investorer A c 12 comments. What er dine mål i Fo 180 pips på AUD USD Når folk spør meg hva jeg gjør 11 kommentarer. QA Hvordan komme i gang Jeg er i dag hviledag for meg Og mens jeg venter i noen timer 11 kommentarer. Hvordan handler Forex. Rec ent Comments. Recent Posts. Forex og CFD s er leveraged produkter som har en høy grad av risiko for din kapital, og det er mulig å miste mer enn din første investering Leveraged trading kan ikke være egnet for alle investorer, så vær så snill å sikre deg forstå risikoen som er involvert og søke uavhengig råd hvis det er nødvendig. Nick s Forex Blog. I dagens analyse ser jeg et sterkt oppsett som danner på USDCADs daglige diagram. AUDUSD ser også ut til å ha et oppsett som danner på det daglige, men ikke så sterkt Don t glemme for å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. Ingen oppsett funnet i dag, men jeg diskuterer siste uker, mislyktes oppsett og forklarer å miste streker i Forex. Don glem å abonnere på YouTube-kanalen slik at du kan få beskjed så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dagens analyse analyserer jeg videre om AUDNZD-handelen som utløste i går kveld, den ventende GBPUSD-handelen og en potensiell kommende USA DCAD-oppsett USDCAD-oppsettet ser veldig bra ut, så vær nøye med det. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dagens analyse ser vi flere oppsett av varierende styrker AUDNZD viser et sterkt kort oppsett som ennå ikke har utløst jeg har lagt inn oppføringen min og stopper i analysen GBPUSD har et risikofylt langt oppsett, men ligger for tiden på sterk støtte Til slutt har EURUSD og GBPJPY begge svakere oppsett, men det er s fortsatt verdt å holde øye med dem Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live Abonner på YouTube. I dagens analyse finner jeg potensielle oppsett på de fleste NZD-par NZDCAD, NZDUSD og NZDJPY viser alle potensielle lange handler Mens EURNZD viser en potensiell kort, nærmer AUDNZD sterk motstand der det kan oppstå en kort reversering. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart viden eo går live Abonner på YouTube. I dag diskuterer jeg gårdsdagens mislykkede EURGBP-korthandel, og jeg ser noen sterk støtte og motstand på EURAUD, USDJPY og USDCAD. Disse områdene kan føre til gode reverseringer på mandag. Sjekk ut videoen for full analyse. Don t glem å abonnere på YouTube-kanalen slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dag er prisen nærmer seg noen svært sterke støtte - og motstandsområder. Jeg ser på 1 6240 på GBPAUD for en kort reversering. The 114 60 på USDJPY for en kort reversering og 0 7060 på NZDUSD for en lang reversering Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen slik at du kan bli varslet så snart videoen går live Abonner på YouTube. I dag har vi flere sterke oppsett. Både EURJPY og CHFJPY er svært korrelerte og viser et tilsvarende sterkt kort oppsett på 12-timers diagrammet. Ikke bare er dette sittende motstand, det rammer også en sterk trendlinje. USDCAD-oppsettet ser også bra ut, men vær så snill å være oppmerksom på at CAD-renteutlysningen er ute i dag, og det kan påvirke dette oppsettet. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dagens analyse har vi et oppsett på AUD NZD forming Resistensområdet som det for tiden er satt på, har en historie om å være sterk og pålitelig, så hold øye med denne handel og sørg for å angi eventuelle prisalarmer hvis du ikke må glemme å abonnere på YouTube Kanal, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. Vi har et flott utseendeopprullingsoppsett som har dannet seg på NZDUSD. Dette oppsettet ligger svært nær utløsing, så sjekk det ut raskt. Jeg forklarer oppføringen min, stopper, og mål i detalj mot slutten av analysevideoen Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dag har vi to potensielle oppsett en USDCHF kort forming på 12 timer og en EURUSD lang formgivning på dagtid Se analysen for en detaljert sammenbrudd Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. Det er et langt reverseringsoppsett som dannes på EURCAD, oppsettet er ikke bra, men det er verdt å holde øye med EURUSD sitter på toppen av et sterkt støtteområde, men vi har ennå ikke se indecision form etter siste nedslag. Jeg mistenker at vi snart vil se det, så se 1 0570 nært for en bullish reversering Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dag har jeg revidert den potensielle AUDCAD-handelen som ble oppdaget i går. Dessverre kom jeg over ingen oppsett på dagens diagrammer Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dagens analyse finner jeg tre par som viser sterke, lovende tegn på oppsett, så sørg for å holde øye med n GBPUSD, AUDCAD og CADJPY Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan bli varslet så snart videoen går live. Abonner på YouTube. I dagens analyse ser jeg potensiell AUDCAD lang handel Vi har hatt en rekke oppsett utløser over natten som analyseres i videoen, så sørg for å se etter eventuelle handler du måtte ha skrevet inn. Dette gir oss imidlertid bare noen få nye oppsett for i dag. Ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen, slik at du kan Bli varslet så snart videoen går live Abonner på YouTube. I dagens analyse analyserer jeg to mulige oppsett, en NZD USD kort og en CAD JPY kort. Den korte JPY-koden ser ganske bra ut, og jeg kan bytte den på 12-timers diagrammet NZD USD kort danner daglig, så den tidligste det vil utløse, er etter 22 00 GMT. Denne analysevideoen var ødelagt, og jeg var bare i stand til å gjenopprette halvparten. Den gode nyheten er at halvparten som gikk tapt, var ganske kjedelig, og jeg så ikke noen oppsett, slik at du ikke mister mye, ikke glem det for å abonnere på YouTube-kanalen slik at du kan bli varslet så snart videoen går live Abonner på YouTube.

No comments:

Post a Comment