Wednesday 8 November 2017

Hvor Mye Tjener By Forex Trading


Hvor mye trading kapital gjør Forex Traders Need. Access å utnytte kontoer, lett tilgang til globale meglere og spredning av handelssystemer lovende rikdom er alle fremme forex trading for massene Det er imidlertid viktig å huske på at mengden av kapitalhandlere har til deres disposisjon vil i stor grad påvirke deres evne til å leve fra handel Faktisk er kapitalens rolle i handel så viktig at selv en liten kant kan gi god avkastning. Dette skyldes at en kant kan utnyttes for store pengemengder bare gjennom store nok posisjoner og replikering eller frekvens En traderes evne til å implementere størrelse og replikering når forholdene er riktige, er det som skiller en sann profesjonell fra mindre dyktige handelsmenn. Dette oppnås av - blant mange andre ting - ikke å være underkapitalisert. Så mye kapital er kreves Finn ut hvor mye inntekt du trenger for å oppfylle dine handelsmål - og om målene dine til slutt er realistiske. For mer, sjekk ut dagen Handelsstrategier for nybegynnere. Hva er respektabel ytelse Hver handelsdriver drømmer om å ta en liten mengde kapital og bli en millionær av den. Virkeligheten er at det er lite sannsynlig at det skjer ved å handle med en liten konto. Mens fortjenesten kan akkumuleres og sammensettes over tid, handler handelsmenn med små kontoer føler seg ofte presset til å bruke store mengder innflytelse eller ta på seg overdreven risiko for å raskt bygge opp sine kontoer. Ikke klar over at profesjonelle fondsleder ofte gjør mindre enn 10-15 pr. år, og det handler ofte med små kontoer at de kan lage dobbelt, trippel eller til og med 10 ganger pengene sine i ett år. Virkeligheten er, når gebyrer, provisjoner og eller spreads er fakturert, må en handelsmann vise ferdighet bare for å bryte. Ta for eksempel en SP E-mini-kontrakt. La oss anta avgifter på 5 per rundreise handel en kontrakt og at en næringsdrivende foretar 10 rundturer per dag I en måned med 21 handelsdager vil denne forhandleren ha brukt 1.050 på provisjoner alene, ikke til m medføre andre avgifter som internett, rettigheter, kartlegging eller andre avgifter som en næringsdrivende kan pådra seg i løpet av handelen. Hvis handelsmannen startet med en 50.000 konto, ville han i dette eksemplet ha mistet 2 av denne balansen i provisjoner alene. Hvis vi anta at minst halvparten av transaksjonene krysset budet eller tilbudet, eller om factoring slippe 105 av handler vil sette handelsmannen offside 12 50 umiddelbart Det er ytterligere 1 312 50 kostnader for å inngå handler Dermed er vår forhandler nå i hullet 2.362 50 lukk til 5 av hans opprinnelige saldo Dette beløpet må innkreves gjennom fortjenesten på investeringen før investor kan selv begynne å tjene penger. Realistisk titt på gebyrer Når gebyrer blir sett på på denne måten, er bare lønnsom, beundringsverdig. Men hvis en Kanten kan bli funnet, disse gebyrene kan dekkes og en fortjeneste realiseres. Forutsatt at en næringsdrivende kan etablere en krysskant, som i gjennomsnitt betyr at de kun gir en tick-fortjeneste per rundreise, vil den som handler.210 handler x 12 50 2,625 Min oss de 5 provisjonene som handelsmannen kommer fram til. 2625 - 1050 1 575, eller 3 avkastning på kontoen per måned. Gjennomsnittlig fortjeneste viser at mens handelsmannen har vunnet og tapt handler, når handelen er i gjennomsnitt, er det resulterende resultatet en tick eller høyere. handel sletter avgifter, dekker slippe og gir en fortjeneste som ville slå de fleste benchmarks Til tross for dette, en en tick gjennomsnittlig fortjeneste er ofte scoffed på av nybegynnere handelsmenn som skyter for stjernene og ende opp med ingenting For å lære mer, se Pris Shading i Forex Markeder. Du er underkapitalisert for å gjøre en levetid. Det er bare enkelt å krysse i gjennomsnitt, men den høye sviktfrekvensen blant handelsfolk viser at det ikke er Ellers kan en næringsdrivende enkelt øke handelsstørrelsen til fem partier per handel og gjøre 15 per måned på en 50 000 konto Dessverre er en liten konto betydelig påvirket av provisjonene og mulige kostnader nevnt i avsnittet ovenfor. En større konto er ikke så signifikant påvirket. Den større kontoen har også Fordel ved å ta større posisjoner for å forstørre fordelene ved dagshandel. En liten konto kan ikke gjøre slike store handler, og selv å ta en større posisjon enn kontoen tåler er veldig risikabelt fordi dette kan føre til marginanrop. Fordi en av de felles målene blant daghandlere er å leve av sine aktiviteter, handle en kontrakt 10 ganger per dag, mens gjennomsnittlig en en-tick fortjeneste som som vi så er en svært høy avkastning kan gi en inntekt, men factoring andre utgifter, er det lite sannsynlig at Inntekt vil være en som en næringsdrivende kan overleve. En konto som er i stand til å handle fem kontrakter, kan i hovedsak gjøre fem ganger så mye som handelsmannen handler en kontrakt, så lenge en uforholdsmessig mengde kapital ikke risikeres. Det er ikke satt regler for hvor mange handler som skal inngås eller kontrakter for handel Hver handelsmann må se på sin gjennomsnittlige fortjeneste per kontraktshandling for å forstå hvor mange handler eller kontrakter som trengs for å møte en gitt inntektsforventning. Hvordan mu ch risiko som en næringsdrivende utsetter seg for å gjøre dette er også av største bekymring For mer innsikt, les Forståelse Forex Risk Management. Considering Leverage Leverage tilbyr høy belønning kombinert med høy risiko. Dessverre, siden mange forhandlere ikke klarer sine kontoer riktig, har fordelene med Utnyttelse er sjelden sett Leverage gjør det mulig for næringsdrivende å ta på seg større posisjoner enn de kunne med egen kapital alene. Siden handelsmenn ikke bør risikere mer enn 1 av sine egne penger på en gitt handel, kan løftestang forstørre avkastningen, så lenge 1-regelen er overholdt Men innflytelse blir ofte brukt uaktsomt av handelsmenn som er underkapitalisert til å begynne med. På noe sted er dette mer utbredt enn i valutamarkedet hvor handelsmenn kan leveres med 50 til 400 ganger deres investerte kapital. Lær mer om dette i Forex Utnytte et dobbeltsvinget sverd og legg til innflytelse til Forex Trading. En handelsmann som deponerer 1000, kan bruke 100 000 med 100 til 1 innflytelse i markedet. Dette kan grea tly forstørre avkastning og tap Dette er greit så lenge kun 1 eller mindre av handlerens kapital er risikert på hver handel. Dette betyr at med en konto er denne størrelsen bare 10 1 av 1000 risikere for hver handel. I de volatile valutamarkedet er de fleste handlende vil kontinuerlig stoppes ut med et stopp så lite. Derfor kan i dette markedet forhandlere handle med mikropartier, noe som vil gi dem mer fleksibilitet selv med bare 10 stopp. Lure av disse produktene er å øke stoppet, men dette vil trolig resultere i mangelfulle resultater som ethvert handelssystem kan gå gjennom en rekke påfølgende tapende bransjer. I dette eksemplet må handelsfolk unngå fristelsen til å prøve å slå sine 1000 til 2000 raskt. Det kan skje, men i det lange løp er handelsmannen bedre å bygge Kontoen langsomt ved riktig styring av risiko. Med en gjennomsnittlig fem-pip-fortjeneste og 10 bransjer per dag med en mikrosats på 1000, vil næringsdrivende foreta 5 estimert, og vil avhenge av valutapar som handles. Dette virker ikke signifi kan ikke lønnsomt, men det er en 0 5 avkastning på 1000 kontoen på en enkelt dag. Siden kontoen vokser, kan den som er i stand til å leve av kontoen, men det vil trolig resultere i forsøk på å leve av en liten konto. i økte risikoer, overdreven bruk av innflytelse og ofte store tap For mer, se Forexutnyttelse En dobbelkantet sverd. Summarmarkedsforretninger mislykkes ofte ikke med å innse at selv en liten kant som gjennomsnittlig en en-tick fortjeneste i futures markedet eller en liten gjennomsnittlig pipoverskudd i valutamarkedet kan bety betydelig prosentvis avkastning. De fleste handelsfolk går inn i markedet underkapitalisert, noe som betyr at de tar for høy risiko ved ikke å overholde 1-regelen. Leverage kan gi en næringsdrivende mulighet til å delta i et ellers høyt kapitalbehovsmarked , men 1 regelen må fortsatt brukes i forhold til handelsmennets personlige kapital. Fortjeneste vil komme som kontoen vokser, og å leve krever bare en liten kant, men kontoen må være stor nok til å gi m Onetary returnerer handelsmannen kan leve av Kanten utnyttes ved å gjenta nok kapital til å spille uten overdreven risiko for å snu kanten til en levedyktig inntekt. For en trinnvis titt på hvordan du kan komme i gang i forex, sjekk ut Forexen vår Walkthrough.3 Ting jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte trading Forex. Trading Forex er ikke en snarvei til instant wealth. Excessive leverage kan slå vinnende strategier til losers. Retail sentiment kan fungere som et kraftig trading filter. Alle kommer til Forex markedet for en grunn som spenner mellom bare for underholdning til å bli en profesjonell handelsmann jeg begynte å aspirere for å være en heltid, selvforsynt Forex-aktør, jeg hadde blitt lært den perfekte strategien jeg tilbrakte måneder med å teste den og backtests viste hvordan jeg kunne lage 25.000-35.000 et år utenom en 10.000 konto. Min plan var å la kontoen min bli sammensatt til jeg var så frisk, jeg ville ikke jobbe igjen i mitt liv. Jeg var dedikert og jeg forpliknet meg til planen 100. Sparer deg det ails min plan mislyktes Det viser seg at handel 300k mye på en 10.000 konto er ikke veldig tilgivende Jeg mistet 20 av kontoen min i 3 uker Jeg visste ikke hva som slo meg noe var galt Heldigvis sluttet jeg å handle på det tidspunktet og var heldig nok til å lande en jobb hos en Forex megler, FXCM Jeg tilbrakte de neste par årene jobber med handelsfolk rundt om i verden og fortsatte å utdanne meg selv om Forex markedet. Det spilte en stor rolle i min utvikling for å være den næringsdrivende jeg er i dag 3 år av lønnsom handel senere, har det vært gleden av å bli med i teamet på DailyFX og hjelpe folk til å bli vellykkede eller mer vellykkede handelsfolk. Poenget med meg å fortelle denne historien er fordi jeg tror mange forhandlere kan forholde seg til å starte i dette markedet, ikke å se resultatene de forventer og ikke forstår hvorfor disse er de 3 tingene jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte å handle forex. 1 Forex er ikke en Get Rich Quick Opportunity. I motsetning til hva du har lest på mange nettsteder over Internett, kommer Forex trading ikke til å ta din 10.000 konto og gjøre den til 1 million. Beløpet vi kan tjene, bestemmes mer av beløpet av penger vi risikerer, i stedet for hvor god strategien vår er Det gamle ordtaket Det tar penger å tjene penger er en nøyaktig en, Forex trading included. But det betyr ikke at det ikke er et verdifullt forsøk, men det er mange gode Forex-forhandlere der ute som handler for livet. Forskjellen er at de har sakte utviklet seg over tid og økt sin konto til et nivå som kan skape bærekraftig inntekt. Jeg hører om handelsmenn hele tiden som målretter 50, 60 eller 100 fortjeneste per år, eller til og med per måned, men risikoen de tar på, vil være ganske lik den fortjenesten de målretter. Med andre ord, for å forsøke å få 60 fortjeneste på et år, er det ikke urimelig å se et tap på rundt 60 av dine konto i et gitt år . Men Rob, jeg handler med en kant, så jeg risikerer ikke så mye som jeg kunne potensielt tjene deg. Du kan si Det er sant påstand om du har en strategi med en trading edge. Din forventede avkastning skal være positiv, men uten innflytelse, er det kommer til å være et relativt lite beløp og i tider med uflaks kan vi fortsatt miste streker Når vi kaster inn innflytelse i blandingen, så satser handelsmenn på å målrette mot de store gevinster som i sin tur er hvordan handelsmenn kan produsere store tap. Utnyttelse er gunstig opp til poenget, men ikke når det kan gjøre en vinnende strategi til en taper. 2 Utnyttelse kan forårsake en vinnende strategi for å miste penger. Dette er en leksjon jeg skulle ønske jeg hadde lært tidligere. Overdreven løftestang kan ødelegge en ellers lønnsom strategi. Lets si at jeg hadde en mynt som når hodene ble truffet, ville du tjene 2, men når haler ble slått, du ville miste 1 Ville du vende den mynten min gjetning er absolutt du vil vende den mynten Du vil vende den om og om igjen Når du har 50 50 sjanse mellom å lage 2 eller tape 1, er det ingen brainer mulighet til at du aksepterer. Nå la si at jeg har samme mynt, men denne gangen hvis hodene er rammet, vil du tredoble din nettoverdi, men når haler ble rammet, ville du miste hver besittelse du eier. Ville du vende den mynten min gjetning vil du ikke fordi en dårlig flipp av mynten vil ødelegge livet ditt Selv om du har nøyaktig samme prosentvise fordel i dette eksempelet som eksempelet ovenfor, ville ingen i sitt rette sinn vende denne mynten. Det andre eksempelet er hvor mange Forex handelsfolk se sin handelskonto De går all-in på en eller to trad es og ender opp med å miste hele kontoen Selv om deres bransjer hadde en kant som vår myntflingende eksempel, tar det bare en eller to uheldig bransjer å tørke dem ut helt. Slik kan innflytelse føre til at en vinnende strategi mister penger. Så hvordan kan Vi løser dette En god start er å bruke ikke mer enn 10x effektiv innflytelse. 3 Bruke sentiment som en guide kan skråstille oddsene i din favor. Den tredje leksjonen jeg har lært, bør ikke komme som en overraskelse for de som følger artiklene mine ved hjelp av spekulativ sentimentindeks SSI Jeg har skrevet mange artikler om dette emnet. Det er det beste verktøyet Jeg har noen gang brukt og er fortsatt en del av nesten hver handelsstrategi jeg bruker, dagens dag. SSSI er et gratis verktøy som kan bli funnet her som forteller oss hvor mange forhandlere er lange i forhold til hvor mange handelsmenn som er korte hver store valutapar Det er ment å bli brukt som en kontrarisk indeks der vi ønsker å gjøre det motsatte av hva alle andre gjør. Å bruke det som et retningsfilter for mine handler, har slått min handels karriere helt rundt. Les av mine feil. Hvis jeg kunne fortelle meg yngre selv 3 ting før jeg begynte å handle Forex, dette ville være listen jeg ville gi jeg håper de hjelper din handel så mye som det hjalp min .--- Skrevet av Rob Pasche. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirke den globale curren ncy markets. How å tjene penger Trading Forex. EUR 10 000 x 1 18 US 11 800. EUR 10 000 x 1 25 US 12 500. En valutakurs er ganske enkelt forholdet mellom en valuta verdsatt mot en annen valuta. For eksempel angir USD CHF valutakurs hvor mange amerikanske dollar du kan kjøpe en sveitsisk franc, eller hvor mange sveitsiske franc du må kjøpe en dollar. Hvordan leses et Forex Quote. Valuta er alltid sitert i par, for eksempel GBP USD eller USD JPY Grunnen til at de er oppgitt i par er at i alle valutakurstransaksjoner kjøper du samtidig en valuta og selger en annen her er et eksempel på en valutakurs for det britiske pundet mot amerikanske dollar. Den første oppførte valutaen til venstre for skråstrek er kjent som basisvalutaen i dette eksemplet, det britiske pundet, mens den andre til høyre heter telleren eller sitatvalutaen i dette eksemplet, den amerikanske dollaren. Når du kjøper, forteller vekslingskursen hvor mye du må betale i enheter i tilbudsvalutaen for å kjøpe en enhet av basisvalutaen I eksemplet ovenfor må du betale 1 51 258 amerikanske dollar for å kjøpe 1 britisk pund. Når du selger, forteller valutakursen hvor mange enheter av sitatvalutaen du får for å selge en enhet av basisvalutaen I eksemplet ovenfor vil du motta 1 51258 amerikanske dollar når du selger 1 Britisk pund. Basisvalutaen er grunnlaget for kjøp eller salg. Hvis du kjøper EUR USD, betyr dette ganske enkelt at du kjøper basisvaluta og samtidig selger tilbudsvalutaen. I caveman talk, kjøp EUR, selg USD. Du ville kjøpe den par hvis du tror at basisvalutaen vil sette pris på verdi i forhold til tilbudsvalutaen. Du vil selge paret hvis du tror at basisvalutaen vil avskrive tapseverdien i forhold til tilbudsvalutaen. Først bør du avgjøre om du vil kjøpe eller selge. Hvis du vil kjøpe som faktisk betyr å kjøpe basisvalutaen og selge sitatvalutaen, vil du at basisvalutaen skal stige i verdi, og da vil du selge den tilbake til en høyere pris. I handelsmannens tale kalles dette lang eller tar en lon g posisjon Bare husk lenge kjøp. Hvis du vil selge som faktisk betyr å selge basisvalutaen og kjøpe sitatvalutaen, vil du at basisvalutaen faller i verdi, og da vil du kjøpe den tilbake til en lavere pris. Dette kalles går kort eller ta en kort posisjon Bare husk kortsalg.

No comments:

Post a Comment